Harcom a kilókkal

2016. szeptember 04. 20:39 - Nagy Judit Áfonya

2. nap: szeretem a kókuszt, kedvencem az áfonya

Kísérletezésre adtam a fejem. Azt olvastam, hogy a kókusz nagyon sok dolgot képes helyettesíteni. Gondoljunk csak a kókuszlisztre, a kókuszzsírra (kókuszolajra), kókusztej-porra, kókusztejre stb... Így hát a sima kókuszreszeléket, egy kis darált mandulával és sok-sok szezámmaggal panírként használtam fel. 

dscf4936.JPG

De ne ugorjunk ennyire előre. Reggelire nassoltam. Persze nem a szó szoros értelemben, hiszen mi értelme lenne egy tábla csokival kezdeni a napot, ilyen csak a nagyon éhes és nagyon szeretetlen emberek álmaiban fordulhat elő... (pl. én) 

Reggelire ezt a csodát ettem: egy szeletelt alma, fahéjjal és sztíviával megszórva. Isteni volt! 

dscf4922.JPG

Majd ebédre elfogyasztottam a tegnapi vacsora maradékát (sült csirke-felsőcomb + francia saláta) 

Délután sem tudtam megállni, hogy ne érezzek valami édes ízt, és megettem két darab kandírozott mangót. A csomagolás szerint nádcukorral készült, de van egy olyan sejtésem, hogy ezt nem lett volna szabad :( 

dscf4931.JPG

És jöjjön a vacsora: patinoszszeleteket, amelyeket előzetesen tojásban és zabliszt+teljes kiőrlésű lisztben forgattam meg, panírként a már említett kókuszos-szezámmagos bundában sütöttem ki, kókuszzsíron. Mellé még mindig maradt egy kis francia saláta köretnek, és az egészet kiegészítettem még néhány áfonyaszemmel (lásd a bejegyzés első fotója).

Nem árulok el nagy titkot azzal, hogy az áfonya a kedvenc gyümölcsöm (szorosan követi a görögdinnye, cseresznye és a sárgabarack). Ezért kényeztetem magam némi alkoholos itallal is, természetesen ízében passzolóval. De csak egy dobozt engedélyezek, holnap munka.

dscf4948.JPG

Ám ideiglenes megoldást is találtam a házi koszt munkába szállítására: a rántott patiszonok mellé zöldségeket főzök ki, és egy dobozban fogom magammal cipelni a hátizsákomban. Tudom, ez nem valami kreatív, de a főtt zöldségek kevésbé romlanak meg, mintha tejes-tejfölös alapú köretet pakolnék be. (Alig várom a telet, a vonat nem fűtött részein természetes hűtés várja majd az ételeimet.) 

dscf4944.JPG

A 2. nap délelőttjén mért súlyom: 118,8 kg. 
(Remélem, ez azt jelenti, hogy valami elindult.) 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyok50kilot.blog.hu/api/trackback/id/tr5311676501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Harcom a kilókkal
süti beállítások módosítása